S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

NOVINKY

arr3Dátum - Novinka č.1Obsah tejto sekcie je možné editovať v ponuke Obsah webu -> Štruktúra menu -> Novinky... arr3Dátum - Novinka č.2Tu je umiestnený text novinky. Prvých 30 znakov bude zobrazené na úvodnej strane a zvyšok textu na...

NAJPREDÁVANEJŠÍ

naša cena 21,00 EUR
skladom
naša cena 39,90 EUR
skladom
naša cena 60,90 EUR
skladom

KONTAKTY

PEALLA PANVICE
Osobný odber:
Ľaliová 10, Bratislava
tel: 0919 275 553
ikotliky@ikotliky.sk

tovar


» Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok

Kupujúci je povinný skontrolovať zásielku, teda tovar ako aj jeho obal bezprostredne pri jeho doručení. V prípade, že kupujúci zistí, že tovar alebo obal tovaru je mechanicky poškodený, je povinný túto skutočnosť oznámiť dopravcovi a za jeho prítomnosti skontrolovať stav tovaru.

V prípade zistenia poškodenia tovaru pri jeho prevzatí kupujúcim je ten povinný ihneď pri prevzatí tovaru vyhotoviť záznam o rozsahu a povahe poškodenia tovar (škodový zápis), ktorého správnosť potvrdí dopravca.

 

Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca, nakoľko všetok tovar je poistený. Na základe takto vyhotoveného záznamu doručeného predávajúcemu môže predávajúci po uzavretí škodnej udalosti s dopravcom poskytnúť odstránenie vady tovaru, zľavu na tovar alebo v prípade neodstrániteľných vád tovaru dodať kupujúcemu nový tovar.

 

Reklamácie mechanického poškodenia výrobku, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je nutné uplatniť okamžite po prevzatí zásielky, najneskôr však do 24 hodín od doručenia tovaru.

Neskoršie reklamácie mechanického poškodenia výrobku už nie je možné uznať. Pred prvým použitím je kupujúci povinný preštudovať si záručné podmienky vrátane slovenského/českého návodu na obsluhu a následne sa týmito informáciami dôsledne riadiť, ak je návod dodávaý.

 

Zákazník je povinný pri prevzatí výrobku (osobnom aj neosobnom) skontrolovať kompletnosť balenia.

 

Pri doručení kuriérom musí kupujúci spísať reklamačný protokol na mieste o nekompletnosti balenia. Pri osobnom odbere je kupujúci povinný skontrolovať si obsah balenia okamžite, dodatočné reklamácie nebudú akceptované.

 

Záruka sa nevzťahuje:

1) Na bežné opotrebenie veci (alebo ich častí) spôsobené používaním.

2) Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa ani reklamovať.

3) K poškodeniu prišlo nesprávnou manipuláciou zo strany kupujúceho.

4) Produkt bol poškodený vlastným neopatrným zaobchádzaním.

5) Obsah produktu neobsahuje všetky dodané časti.

 

V prípade, že tovar pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (tzv. rozpor s kúpnou zmluvou), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve , a to podľa požiadaviek kupujúceho buď výmenou tovaru, alebo jeho opravou.

Ak taký postup nie je možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny tovaru alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím tovaru o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil.

Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví v priebehu šiestich mesiacov odo dňa prevzatia tovaru, sa považuje za rozpor existujúci už pri jeho prevzatí, ak to neodporuje povahe tovaru alebo ak sa nedokáže opak.

 

V prípade rozporu tovaru so zmluvou má spotrebiteľ nárok na tzv. zjednanie nápravy a to:

1) Bezplatným uvedením spotrebného tovaru do stavu odpovedajúceho zmluve prostredníctvom opravy.

2) Primeraným znížením kúpnej ceny.

3) Náhradným dodaním tovaru.

4) Odstúpením od zmluvy.

 

Najprv môže spotrebiteľ požadovať od predávajúceho bezplatnú opravu alebo bezplatné náhradné dodanie spotrebného tovaru. Kupujúci má právo na výmenu tovaru len vtedy, ak to nie je vzhľadom k povahe vady neúmerné. O tom, či je vada úmerná, rozhodne autorizované servisné stredisko a to formou písomného posúdenia tejto vady.

Na základe tohto rozhodnutia sa bude postupovať ďalej podľa zákona.

 

Postup reklamácie

 

Pri uplatňovaní reklamácie dodržujte prosím nasledujúci postup:

1) Vypíšte reklamačný formulár uvedený na spodu tohto článku, alebo pošlite e-mail (alebo list) kde uvediete hlavne typ výrobku, jeho výrobné číslo, číslo predajného  dokladu a popis vady.

2) Do 24 hodín (v pracovné dni) Vám budú zaslané informácie o ďalšom postupe

3) Pošlite reklamovaný tovar v originálnom obale na určenú adresu spolu s popisom vady, záručným listom a dokladom o kúpe. Predávajúci rozhodne o reklamácii najneskôr do 7 pracovných dní od podania reklamácie a vyrozumie o tom kupujúceho zaslaním e-mailu, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodnú inak.

V prípade, že reklamácia bude uznaná ako oprávnená, zaistí predávajúci bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30-tich dní odo dňa uplatnenia reklamácie výmenu tovaru, prípadne vrátenie peňazí.

Pre rýchlejšie posúdenie reklamácie je možné k emailu ešte pred odoslaním reklamovaného tovaru priložiť aj fotodokumentácu poškodeného tovaru, s približným popisom poškodenia. - Toto nie je povinné, je to len naše odporúčanie.

Reklamovaný tovar VŽDY posielajte na adresu SKLADU tj.

Tomáš Minařík

Ľaliová 10

821 05

Bratislava

Nikdy neposielajte tovar na fakturačnú adresu (Koceľova 32, Bratislava), a nikdy neposielajte tovar na dobierku!

Tovar na dobierku nebude prevzatý a vám vzniknú zbytočné náklady na opätovné doručenie.

Ako príjemcu prosím nikdy nezadávajte názov internetového obchodu paellapanvice.sk, nakoľko nikto z nás sa tu tak nevolá, a tovar nám nemusia odovzdať.

Lehoty na uplatnenie reklamácií

 

Predávajúci zodpovedá za vady nepotravinárskeho tovaru po dobu 24 mesiacov od prevzatia veci spotrebiteľom, ak na tovare, jeho obale, návode alebo záručnom liste nie je uvedená dlhšia doba. V záručnom liste určí predávajúci podmienky a rozsah tejto dlhšej záruky. Ak výrobca (dodávateľ predávajúceho) poskytuje na svoje výrobky dlhšiu záručnú dobu ako 24 mesiacov, predávajúci nesmie túto dobu skrátiť, aj keď sa to týka len niektorej súčiastky veci.

Ak ide o použitú vec, kupujúci sa s predávajúcim môžu dohodnúť aj na kratšej záručnej dobe, nie však kratšej ako 12 mesiacov.

Predávajúci nebude vydávať záručné listy, ak o to nepožiada spotrebiteľ. Na žiadosť spotrebiteľa je predávajúci povinný vydať záručný list. Ak to umožňuje povaha veci, postačí namiesto záručného listu vydať spotrebiteľovi doklad o kúpe tovaru. Spotrebiteľovi sa vysvetlí, že k vybaveniu reklamácie postačuje doklad o kúpe.

Predávajúci bude vydávať záručné listy v prípade dlhších záručných dôb než 24 mesiacov poskytovaných na vlastné výrobky a pri predávaných tovaroch, kde záručný list k výrobku pribalil dodávateľ.

Záručný list obsahuje obchodné meno a sídlo predávajúceho, obsah záruky, rozsah a podmienky záruky, dĺžku záručnej doby, údaje potrebné na uplatnenie reklamácie. Ak záručný list neobsahuje všetky náležitosti, nespôsobuje to neplatnosť záruky. Obsah, rozsah a podmienky záruky znamená:

na ktoré vlastnosti tovaru sa poskytuje dlhšia záručná doba (môžu to byť len niektoré vybrané vlastnosti, nemusí to byť nevyhnutne výrobok ako celok),

aké plnenie poskytne predávajúci (ak sa vada v poskytnutej záručnej dobe vyskytne - môže sa dohodnúť napr. vždy na vrátení zaplatenej kúpnej ceny alebo na výmene za bezvadný tovar),

aké doklady musí kupujúci pri uplatnení práv z takto poskytnutej záruky predložiť, príp. aké iné podmienky musí splniť, napr. pri predĺženej záruke vrátenie s pôvodným obalom atď., aby sa mohol domáhať svojich práv pri poskytnutej záruke.

Ak je reklamácia vybavená opravou, predlžuje sa záručná doba o dobu od uplatnenia reklamácie do dňa, kedy je spotrebiteľ povinný po skončení opravy si tovar prevziať, a to aj v prípade, že tak kupujúci neurobil. Predávajúci je povinný vydať kupujúcemu potvrdenie o tom, kedy uplatnil toto právo, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania.

Ak je reklamácia vybavená výmenou vadného tovaru za tovar bez vád, plynie pre nový tovar nová záručná doba znovu odo dňa prevzatia novej veci alebo odo dňa, kedy bol zákazník povinný si vec po vybavení reklamácie vyzdvihnúť.

Ak nie je reklamácia vadného tovaru, za ktorú predávajúci zodpovedá, uplatnená v záručnej dobe, právo zo zodpovednosti za vadu zaniká.

V prípade, že si spotrebiteľ nevyzdvihol vec po vybavení reklamácie (maximálne po 30 dňoch od prijatia reklamácie), hoci sa mu vybavenie reklamácie riadne oznámilo doporučeným listom s výzvou na vyzdvihnutie veci, predávajúci postupuje nasledovne:

po uplynutí lehoty na vyzdvihnutie reklamácie, ktorá sa spotrebiteľovi určila v predošlej výzve alebo po uplynutí primeranej lehoty, zašle predajca spotrebiteľovi druhú výzvu vo forme doporučenej zásielky s doručenkou, aby si vec na príslušnej prevádzke vyzdvihol a určí sa mu na to primeraná lehota (napr. 1 mesiac od doručenia),

v prípade, že si zákazník ani po uplynutí tejto lehoty (lehota sa počíta od dátumu doručenia vyznačeného na doručenke, alebo uloženia na pošte, ak sa zásielka vráti) vec nevyzdvihne, môže cca po pol roku (alebo aj skôr podľa odhadu a skladovacích možností) vec predať, v prípade, že sa vec predá (ak ide o použitú vec po oprave, je nutné predávať ju so zľavou a možno k nej vyznačiť kratšiu záručnú dobu, minimálne však 12-mesačnú), je nutné viesť evidenciu, za akú cenu a kedy sa vec predala, v prípade, že by sa po lehote na vyzdvihnutie objavil zákazník, ktorý by žiadal vydanie svojej veci, je nutné mu povedať a preukázať, že bol 2x vyzvaný na vyzdvihnutie veci a z dôvodu, že sa k nej neprihlásil, bola táto vec predaná, pretože predávajúci nemôže nevyzdvihnuté veci dlhodobo skladovať; predavač môže ponúknuť spotrebiteľovi, že sa mu vyplatí časť sumy, za ktorú sa vec predala, poplatky za skladovanie sa vyberať nebudú.

 

Online reklamačný formulár

Reklamácia
Vaše meno: *
Číslo objednávky: *
Váš E-mail: *
Dátum doručenia tovaru: *
Popis reklamácie / poškodenia: *
Ochrana osobných údajov


Správca osobných údajov

Správcom osobných údajov je firma: Vladimír Minařík, so sídlom Koceľova 32, 82108 Bratislava. IČO: 301 331 14, nezapísaná v OR.

Aké osobné údaje spracovávame

Spracovávame osobné údaje, ktoré nám poskytnete sami, potrebné na uzatvorenie kúpnej zmluvy (povinné údaje) a nepovinné údaje, doplnkové, ktoré nám poskytnete sami.
Medzi povinné osobné údaje, ktoré nám poskytujete na uzatvorenie kúpnej zmluvy a doručenie tovaru patria
Meno a Priezvisko
Adresa doručenia
Telefónny kontakt
Emailová adresa
Fakturačná adresa
Fakturačné údaje

Tieto údaje sú potrebné, aby sme vám mohli zaslať vašu objednávku, prípadne vás kontaktovať ohľadom kúpnej zmluvy. (plnenie kúpnej zmluvy)
Takéto spracovanie osobných údajov umožňuje čl. 6 ods. 1 písm. b) Nariadenie - spracovanie je nevyhnutné pre výkon zmluvy.

Predávajúci spracováva tieto údaje rovnako za účelom evidencie zmluvy a prípadného budúceho uplatnenia a obrany práv a povinností zmluvných strán. Uchovanie a spracovanie osobných údajov je za vyššie uvedeným účelom po dobu 10 rokov od realizácie poslednej časti plnenia podľa zmluvy, ak nepožaduje iný právny predpis uchovanie zmluvnej dokumentácie po dobu dlhšiu. Takéto spracovanie je možné na základe čl. 6 ods. 1 písm. c) a f) Nariadenie - spracovanie je nevyhnutné pre splnenie právnej povinnosti a pre účely oprávnených záujmov správcu
. Osobné údaje pre e-mailové marketingové účely v rozsahu meno a priezvisko, e-mailová adresa sú poskytnuté na dobu piatich rokov. Tieto osobné údaje nie sú poskytované tretím stranám.
V súčasnej dobe nepoužívame vaše osobné údaje na marketingový účel.
Vaše osobné údaje nie sú poskytované mimo EÚ.

Údaje, ktoré sú spracovávané automaticky

Pri návšteve našich internetových stránok môžeme zhromažďovať niektoré údaje ako sú IP adresa, operačný systém, informáciu o vašom internetovom prehliadači, dátum a čas návštevy, vyhľadávané a prezerané odkazy na našich stránkach.
Tieto informácie sú anonymné a preto ich nevieme priradiť ku priamemu zákazníkovi.
Takéto údaje nijakým spôsobom nevyužívame.
Ďalej využívame Cookies

Cookies, ktoré sa zberajú za účelom merania návštevnosti webu a vytvárania štatistík týkajúcich sa návštevnosti a správania návštevníkov na webe, sú posudzované v podobe hromadného celku a v anonymnej podobe, ktorá neumožňuje identifikáciu jednotlivca.
tieto sú ďalej spracovávané spoločnosťou

Poskytovateľom služby Google Analytics, prevádzkovanej spoločnosťou Google Inc., sídlom 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA
Smartsupp.com, s.r.o., Milady Horákové 13, 602 00 Brno



Odovzdávanie osobných údajov tretím subjektom

Doručenie tovaru – Bez vyššie uvedených osobných údajov, by sme vám tovar nedokázali doručiť. Preto tieto údaje poskytujeme nášmu dopravcovi, ktorým je:
Slovenská pošta a.s. So sidlom, Partizánska cesta 9, 975 99 Banská bystrica IČO: 36631124
Bohemiasoft s.r.o. (prevádzkovateľ ehsopového systému WEBAREAL),
Platba prevodom – Pri vašej platbe prevodom, neuchovávame žiadne informácie o vašej platobnej karte.

ZÁKONNÝ DÔVOD SPRACOVANIA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Zákonným dôvodom spracovanie Vašich osobných údajov je Váš súhlas dávaný týmto správcovi v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) (ďalej len "nariadenie").


Vaše práva podľa nariadenia

Úprava a doplnenie údajov – Máte právo požiadať nás o úpravu, alebo doplnenie údajov
Prístup k údajom – Máte právo požiadať nás, aby sme vám zaslali prehľad údajov ktorými disponujeme, ako s vašimi údajmi narábame a komu vaše údaje poskytujeme.
VÝMAZ – Máte právo požiadať nás o vymazanie vašich osobných údajov. (vymazanie sa však nedotkne údajov na dokumentoch, ktoré musíme podľa zákona uchovávať (napr. faktúry či dobropisy) . V prípade vzniku právneho nároku z rôznych dôvodov, ako je napríklad neuhradená faktúra a podobne, môže byť vaša žiadosť na výmaz zamietnutá.
Vznesenie námietky – Máte právo vzniesť námietku na spracovanie osobných údajov, ak máte konkrétny dôvod
Svoj súhlas môže kupujúci kedykoľvek odvolať zaslaním Odvolania so spracúvaním osobných údajov, pričom tieto okamžite mažeme. Odhlásenie je možné aj prostredníctvom odškrtnutia políčka v užívateľskom účte používateľa (ak kupujúci požiadal o vytvorenie užívateľského účtu). Z našej strany Vami poskytnuté osobné údaje už nebudeme používať na účely e-mailového marketingu.


Bezpečie vašich údajov

Vaše údaje sú v bezpečí. Neposkytujeme vaše údaje iným stranám ako sú uvedené vyššie, ani ich žiadnym iným spôsobom nepoužívame a nezneužívame. Údaje po vymazaní z nášho elektronického systému sú naďalej uchovávané v papierovej forme (faktúra, dobropis, reklamačný list a podobne) na účtovné a daňové účely po dobu uvedenú v zákone.
Takéto údaje (v papierovej forme) sú bezpečne uložené v uzamýkateľných priestoroch, bez prístupu iných osôb.
Ochrana osobných údajov


Správca osobných údajov

Správcom osobných údajov je firma: Vladimír Minařík, so sídlom Koceľova 32, 82108 Bratislava. IČO: 301 331 14, nezapísaná v OR.

Aké osobné údaje spracovávame

Spracovávame osobné údaje, ktoré nám poskytnete sami, potrebné na uzatvorenie kúpnej zmluvy (povinné údaje) a nepovinné údaje, doplnkové, ktoré nám poskytnete sami.
Medzi povinné osobné údaje, ktoré nám poskytujete na uzatvorenie kúpnej zmluvy a doručenie tovaru patria
Meno a Priezvisko
Adresa doručenia
Telefónny kontakt
Emailová adresa
Fakturačná adresa
Fakturačné údaje

Tieto údaje sú potrebné, aby sme vám mohli zaslať vašu objednávku, prípadne vás kontaktovať ohľadom kúpnej zmluvy. (plnenie kúpnej zmluvy)
Takéto spracovanie osobných údajov umožňuje čl. 6 ods. 1 písm. b) Nariadenie - spracovanie je nevyhnutné pre výkon zmluvy.

Predávajúci spracováva tieto údaje rovnako za účelom evidencie zmluvy a prípadného budúceho uplatnenia a obrany práv a povinností zmluvných strán. Uchovanie a spracovanie osobných údajov je za vyššie uvedeným účelom po dobu 10 rokov od realizácie poslednej časti plnenia podľa zmluvy, ak nepožaduje iný právny predpis uchovanie zmluvnej dokumentácie po dobu dlhšiu. Takéto spracovanie je možné na základe čl. 6 ods. 1 písm. c) a f) Nariadenie - spracovanie je nevyhnutné pre splnenie právnej povinnosti a pre účely oprávnených záujmov správcu
. Osobné údaje pre e-mailové marketingové účely v rozsahu meno a priezvisko, e-mailová adresa sú poskytnuté na dobu piatich rokov. Tieto osobné údaje nie sú poskytované tretím stranám.
V súčasnej dobe nepoužívame vaše osobné údaje na marketingový účel.
Vaše osobné údaje nie sú poskytované mimo EÚ.

Údaje, ktoré sú spracovávané automaticky

Pri návšteve našich internetových stránok môžeme zhromažďovať niektoré údaje ako sú IP adresa, operačný systém, informáciu o vašom internetovom prehliadači, dátum a čas návštevy, vyhľadávané a prezerané odkazy na našich stránkach.
Tieto informácie sú anonymné a preto ich nevieme priradiť ku priamemu zákazníkovi.
Takéto údaje nijakým spôsobom nevyužívame.
Ďalej využívame Cookies

Cookies, ktoré sa zberajú za účelom merania návštevnosti webu a vytvárania štatistík týkajúcich sa návštevnosti a správania návštevníkov na webe, sú posudzované v podobe hromadného celku a v anonymnej podobe, ktorá neumožňuje identifikáciu jednotlivca.
tieto sú ďalej spracovávané spoločnosťou

Poskytovateľom služby Google Analytics, prevádzkovanej spoločnosťou Google Inc., sídlom 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA
Smartsupp.com, s.r.o., Milady Horákové 13, 602 00 Brno



Odovzdávanie osobných údajov tretím subjektom

Doručenie tovaru – Bez vyššie uvedených osobných údajov, by sme vám tovar nedokázali doručiť. Preto tieto údaje poskytujeme nášmu dopravcovi, ktorým je:
Slovenská pošta a.s. So sidlom, Partizánska cesta 9, 975 99 Banská bystrica IČO: 36631124
Bohemiasoft s.r.o. (prevádzkovateľ ehsopového systému WEBAREAL),
Platba prevodom – Pri vašej platbe prevodom, neuchovávame žiadne informácie o vašej platobnej karte.

ZÁKONNÝ DÔVOD SPRACOVANIA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Zákonným dôvodom spracovanie Vašich osobných údajov je Váš súhlas dávaný týmto správcovi v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) (ďalej len "nariadenie").


Vaše práva podľa nariadenia

Úprava a doplnenie údajov – Máte právo požiadať nás o úpravu, alebo doplnenie údajov
Prístup k údajom – Máte právo požiadať nás, aby sme vám zaslali prehľad údajov ktorými disponujeme, ako s vašimi údajmi narábame a komu vaše údaje poskytujeme.
VÝMAZ – Máte právo požiadať nás o vymazanie vašich osobných údajov. (vymazanie sa však nedotkne údajov na dokumentoch, ktoré musíme podľa zákona uchovávať (napr. faktúry či dobropisy) . V prípade vzniku právneho nároku z rôznych dôvodov, ako je napríklad neuhradená faktúra a podobne, môže byť vaša žiadosť na výmaz zamietnutá.
Vznesenie námietky – Máte právo vzniesť námietku na spracovanie osobných údajov, ak máte konkrétny dôvod
Svoj súhlas môže kupujúci kedykoľvek odvolať zaslaním Odvolania so spracúvaním osobných údajov, pričom tieto okamžite mažeme. Odhlásenie je možné aj prostredníctvom odškrtnutia políčka v užívateľskom účte používateľa (ak kupujúci požiadal o vytvorenie užívateľského účtu). Z našej strany Vami poskytnuté osobné údaje už nebudeme používať na účely e-mailového marketingu.


Bezpečie vašich údajov

Vaše údaje sú v bezpečí. Neposkytujeme vaše údaje iným stranám ako sú uvedené vyššie, ani ich žiadnym iným spôsobom nepoužívame a nezneužívame. Údaje po vymazaní z nášho elektronického systému sú naďalej uchovávané v papierovej forme (faktúra, dobropis, reklamačný list a podobne) na účtovné a daňové účely po dobu uvedenú v zákone.
Takéto údaje (v papierovej forme) sú bezpečne uložené v uzamýkateľných priestoroch, bez prístupu iných osôb.
Opíšte text z obrázku: *
 
MTQxMGUwY