Obchodné podmienky paellapanvice.sk
Obchodné a dodacie podmienky
Prevádzkovateľom internetového obchodu www.paellapanvice sk je firma
ikotliky s.r.o.
so sídlom:
Koceľová 32, 82108 Bratislava
Ičo: 52316467
IČ DPH: SK2120982787
Zapísaná v obchodnom registri Vložka číslo: 136170/B
Bankové spojenie:
IBAN SK22 0900 0000 0051 5662 3688
(ďalej len predávajúci)
Všetky zadané objednávky sú považované za záväzné, keď sú vyplnené všetky požadované informácie pre doručenie zásielky.
-
Štandardná doba expedície predstavuje 1 - 2 pracovné dni, odo dňa prijatia objednávky potvrdzujúcim emailom.
-
V prípade nedostupnosti produktu je táto informácia zobrazená v detailoch. Pokiaľ požadovaný sortiment skladom nie je, je zákazník na túto skutočnosť upozornený.
-
Vo vlastnom záujme prosím uvádzajte platnú e-mailovú adresu alebo telefón, aby sme Vás mohli pri prípadných problémoch s dodaním kontaktovať.
-
Všetky zásielky sú štandardne zasielané na dobierku, ak nie je dohodnuté inak. Poštovné a balné predstavuje tarifu, ktorá je zobrazená pri dokončovaní objednávky v nákupnom košíku.
-
Spôsob uzatvárania kúpnej zmluvy:
-
1) Kúpna zmluva je uzavretá záväzným akceptovaním návrhu na uzavretie kúpnej zmluvy kupujúceho predávajúcim vo forme e-mailovej správy kupujúceho zaslaného predávajúcemu a/alebo vo forme kupujúcim vyplneného a odoslaného formulára na internetovej stránke predávajúceho a/alebo vo forme telefonickej objednávky kupujúceho predávajúcemu (ďalej len "objednávka").
-
2) Záväzným akceptovaním objednávky kupujúceho predávajúcim je e-mailové potvrdenie predávajúcim kupujúcemu o akceptovaní objednávky po predchádzajúcom prijatí objednávky kupujúcim a po overení dostupnosti tovaru, platných cien a termínu dodania tovaru požadovaného kupujúcim označené ako "potvrdenie objednávky". V prípade zistenia vyššej ceny má predávajúci povinnosť vyžiadať od zákazníka súhlas so zmenou ceny podľa aktuálneho cenníka pred potvrdením objednávky. Až udelením súhlasu zákazníka so zmenou ceny a následným potvrdením (akceptovaním) objednávky zo strany predávajúceho sa zmluvný vzťah považuje za uzavretý. Automaticky vykonávané Oznámenie o prijatí objednávky (predmet emailu: Prijatá objednávka) do elektronického systému predávajúceho, ktoré kupujúci obdrží na svoju e-mailovú adresu ihneď po odoslaní jeho objednávky, sa nepovažuje za záväzné akceptovanie objednávky; toto Oznámenie má len informatívny charakter za účelom upovedomenia kupujúceho o obdržaní jeho objednávky. Na e-mailovú adresu kupujúceho mu budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom jeho objednávky. (Prijatá objednávka, Balenie objednávky, Osobný odber, atď.)
-
3) Záväzné akceptovanie objednávky obsahuje údaje o názve a špecifikácii tovaru, ktorého predaj je predmetom kúpnej zmluvy, ďalej údaje o cene tovaru a/alebo iných služieb, údaj o dodacej lehote tovaru, názov a údaje o mieste, kde má byť tovar dodaný a údaje o cene, podmienkach, spôsobe a termíne prepravy tovaru do dohodnutého miesta doručenia tovaru pre kupujúceho, údaje o predávajúcom (obchodné meno, sídlo, IČO, číslo zápisu v obchodnom registri a pod.) prípadne iné údaje.
-
4) Kupujúci môže doručiť prostredníctvom elektronickej pošty alebo telefonicky predávajúcemu v lehote do 24 hodín od doručenia objednávky predávajúcemu oznámenie, že objednávku ruší. Kupujúci je povinný v oznámení o zrušení objednávky uviesť meno, e-mail a popis objednaného tovaru. V prípade zrušenia objednávky predávajúci neúčtuje kupujúcemu žiadne poplatky súvisiace so zrušením objednávky.
-
5)V prípade, že kupujúci zaplatil predávajúcemu kúpnu cenu, alebo jej časť v čase do zrušenia objednávky, predávajúci vráti už zaplatenú kúpnu cenu alebo jej časť v lehote 7 dní od zrušenia objednávky prevodom na bankový účet kupujúceho alebo poštovou poukážkou, pokiaľ si zmluvné strany nedohodnú iný spôsob vrátenia kúpnej ceny.
Práva a povinnosti predávajúceho:
1) Predávajúci je povinný vybaviť záväznú objednávku a odoslať a dodať objednaný tovar na adresu kupujúceho v termíne uvedenom v dodacích podmienkach. Objednávka sa stáva záväznou po jej zadaní do objednávkového systému.
-
2) Predávajúci je povinný odovzdať kupujúcemu najneskôr spolu s tovarom v písomnej alebo elektronickej podobe všetky doklady potrebné na prevzatie a užívanie tovaru a ďalšie doklady predpísané platnými právnymi predpismi (návody v slovenskom jazyku, záručný list, dodací list, daňový doklad).
-
3) Predávajúci si vyhradzuje právo stornovať objednávku alebo jej časť v prípade, že nie je schopný tovar dodať v požadovanom množstve, alebo termíne. V takom prípade je povinný kupujúceho o tejto skutočnosti bez zbytočného odkladu informovať na jeho e-mailovú adresu, resp. telefón.
-
4) Predávajúci má právo na riadne a včasné zaplatenie kúpnej ceny od kupujúceho za dodaný tovar.
-
5) Predávajúci má právo stornovať objednávku, ak z dôvodu vypredania zásob alebo nedostupnosti tovaru nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, pokiaľ sa so zákazníkom nedohodne na náhradnom plnení.
-
O stornovaní objednávky bude zákazník informovaný telefonicky alebo e-mailom a v prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti mu budú finančné prostriedky vrátené v lehote 14 dní na ním určený účet, resp. poštovou poukážkou na adresu, pokiaľ sa s predávajúcim nedohodne inak.
Práva a povinnosti kupujúceho:
1) Kúpna zmluva na ktorej základe je realizovaný predaj tovaru predávajúcim kupujúcemu vzniká na základe záväzného potvrdenia objednávky.
-
2) Kupujúci je povinný pravdivo uviesť v objednávkovom formulári všetky položky označené predávajúcim ako povinné.
-
3) Kupujúci je povinný prevziať objednaný tovar a zaplatiť celkovú cenu, ktorá mu bola oznámená ešte pred odoslaním záväznej objednávky.
-
4) Kupujúci je povinný dodaný tovar prehliadnuť a bez zbytočného odkladu informovať predávajúceho o prípadných zistených vadách. Pri reklamácii sa riadi reklamačným poriadkom predávajúceho.
-
5) Spotrebiteľ je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru, pričom je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote Váš list, alebo email o odstúpení od zmluvy doručený predávajúcemu.
-
6) Odstúpením spotrebiteľa od zmluvy sa zmluva ruší.
-
Predávajúci je povinný:
-
- prevziať tovar späť,
-
- vrátiť spotrebiteľovi najneskôr v lehote 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy cenu zaplatenú za tovar alebo za službu alebo
-
preddavok, ktorý spotrebiteľ uhradil za tovar alebo za službu vrátane nákladov, ktoré spotrebiteľ vynaložil v súvislosti s objednaním tovaru alebo služby. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.
-
7) Ak sa predávajúci a spotrebiteľ nedohodnú inak, spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, v prípade, že:
-
- produkt nebol vrátený v pôvodnom 100% stave, bol poškodený
-
- produkt bol reklamovaný v stave, kedy nie je schopný opätovného predaja
-
- prišlo k poškodeniu tovaru nesprávnou manipuláciou zo strany kupujúceho
-
- produkt bol poškodený vlastným neopatrným zaobchádzaním
-
- obsah produktu neobsahuje všetky dodané časti
-
8) Kupujúci je povinný nepoškodzovať dobré obchodné meno predávajúceho.
-
9) Pokiaľ chce zákazník uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy, musí vrátiť tovar viditeľne neponičený, v originálnom, neporušenom obale a so všetkými dodanými náležitosťami, ako je návod na použitie a kompletné príslušenstvo, ak boli doručené.
-
Tovar nemožno vrátiť na dobierku, nebude prijatá. Tovar je nutné vrátiť v originálnom obale, do zásielky je potrebné vložiť písomnú správu oznamujúcu Vaše odstúpenie od zmluvy, kópiu faktúry, ako aj informáciu, akým spôsobom požadujete vrátenie peňazí - poštovou poukážkou, prevodom na bankový účet a pod. Pokiaľ si želáte vymeniť tovar za iný, je potrebné uviesť za aký. Pri splnení týchto podmienok bude kupujúcemu vrátená finančná čiastka za vrátený tovar alebo tovar vymenený. Pri nesplnení niektorých z vyššie uvedených podmienok nebudeme schopní akceptovať odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy a tovar bude vrátený na náklady odosielateľa späť.
-
Fakturačné údaje uvedené pred a počas objednávania nie je možné dodatočne meniť. Po odoslaní objednávky už nie je možné fakturačné údaje zmeniť. Preto si pred dokončením objednávky dôsledne skontrolujte všetky zadané údaje.
Dodacie a platobné podmienky:
1) Tovar je predávaný podľa vystavených vzorov, katalógov, typových listov a vzorkovníkov predávajúceho umiestnených na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho. Dodaný tovar má dobu minimálnej trvanlivosti viac ako 2 mesiace pred dátumom spotreby. V prípade kratšej doby trvanlivosti kontaktuje pred dodaním predávajúci telefonicky alebo e-mailom kupujúceho a tovar dodá až po súhlase kupujúceho.
-
2) Kupujúci je povinný prevziať tovar v mieste, ktoré je uvedené v akceptácii objednávky kupujúceho predávajúcim. V prípade, ak dôjde k omeškaniu dodania tovaru zo strany predávajúceho, predávajúci je oprávnený jednostranne predĺžiť lehotu na dodanie tovaru, a to aj opakovane, o čom predávajúci vydá kupujúcemu potvrdenie.
-
3) Predávajúci je oprávnený vyzvať kupujúceho na prevzatie tovaru pred uplynutím lehoty dohodnutej v kúpnej zmluve.
-
4) Váha, rozmery a ostatné údaje o tovare obsiahnuté v katalógoch, prospektoch a iných písomnostiach predávajúceho umiestnenými na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho sú nezáväznými údajmi.
-
5) Miestom dodania tovaru je miesto uvedené v akceptácii objednávky predávajúcim, ak sa zmluvné strany nedohodnú v kúpnej zmluve inak.
-
6) V prípade, ak predávajúci dopraví tovar kupujúcemu na miesto určené v kúpnej zmluve kupujúcim, kupujúci je povinný prevziať tovar osobne alebo zabezpečiť, aby tovar prevzala osoba, ktorú splnomocní pre prípad svojej neprítomnosti na prevzatie tovaru uvedeného v kúpnej zmluve a podpísať protokol o doručení a odovzdaní tovaru. Tretia osoba splnomocnená na prevzatie tovaru uvedeného v kúpnej zmluve je povinná predložiť predávajúcemu originál alebo kópiu kúpnej zmluvy a dokladu o zaplatení tovaru a písomné plnomocenstvo.
-
7) Tovar sa považuje za dodaný okamihom doručenia tovaru na adresu uvedenú v záväznej akceptácii objednávky a prevzatý okamihom fyzického prevzatia tovaru kupujúcim, resp. jeho oprávneným zástupcom alebo odmietnutím prevzatia tovaru, ktoré dopravca vyznačí v protokole o doručení a odovzdaní tovaru.
-
8) Spôsoby platieb: V hotovosti pri prevzatí tovaru na pobočke, Platba na dobierku (spoplatnená), Platba na účet,
-
Kúpna cena:
-
1-1) Kupujúci je povinný zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenu tovaru dohodnutú v kúpnej zmluve a/alebo podľa cenníka predávajúceho platného v čase uzatvorenia kúpnej zmluvy vrátane nákladov na doručenie tovaru (ďalej len "kúpna cena") formou hotovostnej platby v určenej prevádzkarni alebo skladu predávajúceho, dobierkou v mieste dodania tovaru (spoplatnená), dobierkou prostredníctvom spoločnosti poskytujúcej poštové služby (spoplatnená).
-
1-2) V prípade, ak kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu bezhotovostným prevodom, za deň platby sa považuje deň, kedy bola celá kúpna cena pripísaná na účet predávajúceho.
-
1-3) Kupujúci je povinný zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenu za dohodnutý tovar v lehote podľa kúpnej zmluvy, najneskôr však pri prevzatí tovaru.
1-4) V prípade, ak kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu za tovar dohodnutý v kúpnej zmluve, kupujúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy a požadovať vrátenie kúpnej ceny len v súlade s platnými právnymi predpismi SR.
-
1-5) V prípade, ak kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy pred zaplatením celej kúpnej ceny, zmluvné strany sa dohodli, že zaplatená záloha na kúpnu cenu sa započíta v celej výške na zmluvnú pokutu, ktorú je povinný kupujúci zaplatiť predávajúcemu, ak v kúpnej zmluve nie je dohodnuté inak.
-
1-6) V prípade, ak kupujúci nezaplatí predávajúcemu celú kúpnu cenu pri prevzatí tovaru, zmluvné strany sa dohodli, že predávajúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy a zaplatená záloha na kúpnu cenu sa započíta v celej výške na zmluvnú pokutu, ktorú je povinný kupujúci zaplatiť predávajúcemu, ak v kúpnej zmluve nie je dohodnuté inak.
-
1-7) Všetky akcie sú platné do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom produkte nie je uvedené inak.
-
Nadobudnutie vlastníctva a prechod nebezpečenstva škody na tovare:
-
1) Nadobudnutie vlastníctva a prechod nebezpečenstva škody na tovare.
-
2) Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na kupujúceho v čase, keď prevezme tovar od predávajúceho, alebo keď tak neurobí včas, tak v čase keď mu predávajúci umožní nakladať s tovarom a kupujúci tovar neprevezme.
-
Záverečné ustanovenia:
-
1) Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto všeobecných obchodných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia zmeny v týchto všeobecných obchodných podmienkach je splnená umiestnením na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho.
-
2) V prípade, ak je kúpna zmluva uzatvorená v písomnej forme, akákoľvek jej zmena musí mať písomnú formu.
-
3) V prípade pochybností sa zmluvné strany dohodli, že za dobu používania sa považuje doba od doručenia tovaru kupujúcemu (vrátane dňa doručenia) do dňa vrátenia tovaru predávajúcemu resp. odovzdaním tovaru kuriérovi za účelom jeho prepravy predávajúcemu.
-
4) Zmluvné strany sa dohodli, že komunikácia medzi nimi bude uskutočňovaná najmä vo forme e-mailových správ resp. prostredníctvom listových zásielok.
-
5) Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť voči kupujúcemu odoslaním elektronickej objednávky kupujúcim.
-
6) Kupujúci zadaním objednávky zároveň potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito nákupnými podmienkami.
-
7) Dodávané produkty zostávajú majetkom našej spoločnosti až do okamihu ich plného uhradenia zo strany zákazníka.
Prinášame Vám presné znenie zákona, ktorého je povinný sa držať ako kupujúci, tak aj predávajúci:
MOŽNOSTI ODSTÚPENIA OD ZMLUVY
-
V zmysle ustanovenia § 7 zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon č. 102/2014 Z. z.) má kupujúci právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, pričom je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote odoslaný list o odstúpení od zmluvy predávajúcemu. Toto právo má kupujúci aj v prípade, ak si tovar objednaný prostredníctvom internetu vyzdvihol osobne v priestoroch výdajného miesta predávajúceho.
-
1) Spotrebiteľ je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 kalendárnych dní
odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, ak predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa § 10. -
2) Ak predávajúci splnil informačné povinnosti podľa § 10 dodatočne, spotrebiteľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy do siedmich pracovných dní odo dňa, keď predávajúci dodatočne splnil informačné povinnosti, najneskôr však do troch mesiacov od prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby.
-
3) Ak predávajúci splnil informačné povinnosti podľa § 10 dodatočne, spotrebiteľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy do siedmich pracovných dní odo dňa, keď predávajúci dodatočne splnil informačné povinnosti, najneskôr však do troch mesiacov od prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby.
-
4) Odstúpením spotrebiteľa od zmluvy sa zmluva od začiatku zrušuje. Predávajúci je povinný
-
a) prevziať tovar späť alebo nepokračovať v poskytovaní služby, b) vrátiť spotrebiteľovi najneskôr v lehote 15 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy cenu
zaplatenú za tovar alebo za službu alebo preddavok, ktorý spotrebiteľ uhradil za tovar alebo za službu vrátane nákladov, ktoré spotrebiteľ vynaložil v súvislosti s objednaním tovaru alebo služby. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ. -
5) Ak sa predávajúci a spotrebiteľ nedohodnú inak, spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú:
-
a) poskytnutie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom spotrebiteľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy podľa odsekov 1 až 3, b) predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť, c) predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť, alebo tovaru, ktorý rýchlo podlieha skaze, d) predaj zvukových alebo obrazových záznamov alebo počítačových programov, ktoré spotrebiteľ rozbalil, e) predaj novín, časopisov a periodickej tlače, f) lotérie a iné podobné hry.
-
6) Ak predávajúci poskytol spotrebiteľovi pôžičku na kúpu tovaru alebo na poskytnutie služby alebo ak takú pôžičku poskytla spotrebiteľovi tretia osoba na základe zmluvy s predávajúcim, odstúpením od zmluvy o predaji sa od začiatku zrušuje aj zmluva o poskytnutí pôžičky. Právo na vydanie bezdôvodného obohatenia nie je tým dotknuté.
-
POVINNOSTI PREDÁVAJÚCEHO
-
Podľa §10 ods. 1 zákona číslo 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v znení neskorších predpisov a o zmene a doplnení niektorých zákonov je predávajúci pri zásielkovom predaji povinný pred uzavretím zmluvy na diaľku súčasne s ponukou tovaru alebo služby spotrebiteľovi oznámiť:
-
a) svoju totožnosť, trvalý pobyt a živnostenské oprávnenie, ak zásielkový predaj vykonáva fyzická osoba, obchodné meno a sídlo, ak zásielkový predaj vykonáva právnická osoba,
-
b) opis tovaru alebo služby,
-
c) cenu tovaru alebo poskytnutej služby,
-
d) dodacie podmienky a náklady na dodanie tovaru,
-
e) platobné podmienky,
-
f) poučenie o práve spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy,
-
g) cenu za použitie prostriedkov komunikácie na diaľku, ak sa cena určuje inou ako základnou sadzbou,
-
h) lehotu, počas ktorej je predávajúci viazaný svojou ponukou vrátane ceny,
-
i) minimálnu lehotu, na ktorú možno zmluvu uzavrieť, ak ide o zmluvu o predaji tovaru alebo o poskytnutí služby, ktoré sa dodávajú alebo vykonávajú nepretržite alebo opakovane.
ĎALŠIE ZMLUVNÉ PODMIENKY
-
Ďalšie zmluvné podmienky podľa §13 zákona číslo 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v znení neskorších predpisov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
-
1) Ak predávajúci nesplní zmluvu, pretože objednaný tovar nemôže dodať alebo službu
poskytnúť, je povinný o tom bezodkladne informovať spotrebiteľa a do 15 dní mu vrátiť cenu zaplatenú za tovar alebo preddavok, ak sa predávajúci a spotrebiteľ nedohodnú na náhradnom plnení. -
2) Ak sa predávajúci a spotrebiteľ nedohodnú na náhradnom plnení, predávajúci je povinný
nahradiť všetky preukázané náklady, ktoré spotrebiteľ vynaložil na objednanie tovaru alebo služieb. -
3) Pri náhradnom plnení je predávajúci povinný spotrebiteľovi dodať tovar alebo poskytnúť službu v rovnakej kvalite a cene.
-
OCHRANA ÚDAJOV
-
Plne rešpektujeme súkromie svojich zákazníkov, avšak pre vybavenie objednávky potrebujeme niektoré osobné údaje, ktoré budú použité výlučne pre zaslanie objednaného tovaru a pre komunikáciu so zákazníkom. Prevádzkovateľ tohto internetového obchodu týmto prehlasuje, že s osobnými údajmi svojich zákazníkov, získanými registráciou pri vytváraní zákazníckeho účtu, nakladá v zmysle "Zákona 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov". Z vyššie uvedeného zákona plynie i povinnosť neposkytnutia získaných osobných údajov tretej strane. Výnimkou je, pri výbere spôsobu doručenia tovaru prepravnou službou, poskytnutie nevyhnutne potrebných údajov externému dopravcovi, za účelom doručenia zásielky. Podľa § 20 ods. 3 vyššie uvedeného zákona sa prevádzkovateľ tohto internetového obchodu súčasne zaväzuje, že na prianie zákazníka vymaže neodkladne jeho osobné údaje z databázy internetového obchodu. Prevádzkovateľ internetového obchodu si vyhradzuje právo odstúpiť od záruky bezpečného zaobchádzania s osobnými údajmi zákazníkov v prípade napadnutia serveru neznámym páchateľom - hackerom. V takom prípade neplatia vyššie uvedené pravidlá manipulácie s dátami.
-
Upozornenia!
Všetky kotlíkové sety, sady, zabíjačkové súpravy, kotlíky s kotlinou, kotlíky s trojnožkou, ako aj kotíky s pokrievkou, kotliny s pokrievkou a kotliny s parákom, sú poskladané z najviac vyhovujúcich častí, aby k sebe pasovali čo najlepšie, najpresnejšie a najpoužiteľnejšie. Odporúčame!
Žiadne zo spomínaných setov, súprav alebo kompletov nieje vyrobený ako originál jeden kus!
Preto dochádza k menším nedostatkom ako napríklad keď pokrievka nedoliaha presne k okraju kotlíka, alebo kotol (kotlík) trochu vyčnieva nad okraj kotliny.
Základná farba na kovovej kotline (paráku), kovovom ohnisku, trojnožke slúži iba ako ochrana pri prenose. Pri prvom používaní kotliny (paráku) a kovovom ohnisku sa farba odstráni (tzv.spáli).
Drobné škrabance, či olúpaná základna farba na trojnožkách a kotlinách (parákoch) nieje vadou, nakoľko táto farba sa aj tak spáli.
Trojnožky a stojany sú natreté lakom, ktorý sa prenášaním a používaním časom vypáli, alebo zošúpe.
Odporúčanie: Kovovú kotlinu je možne vyšamotovať alebo natrieť teplovzdornou (žiaruvzdornou) farbou, ktorá je vhodná na povrchovú úpravu kovových plôch, ktoré sú vystavené vysokým teplotám (kotle, krby, výfuky, komínové rúry, príslušenstvá k tepelnej technike, a pod.).
Veľká pokrievka je univerzálna, nedolieha presne na okrajové sedlo kotla alebo kotlíka!
Nenútime našich zákazníkov kupovať kotlíkové sety, súpravy, komplety, kotlíky s kotlinou, kotlíky s trojnožkou, kotle s kotlinou, kotlíky s ohniskom, kotlíky s pokrievkou atd. podla nami zvolených kotlíkových súprav. Každý zákazník má právo si takúto súpravu (set, komplet, zostavu) poskladať podla svojho svedomia a vedomia na základe uvedených rozmerov tovaru (veľkosť, priemer, objem atd.) Avšak nami zvolené zostavy, sety, komplety, sady atď, sú najlepším a najviac vyhovujúcim riešením pre komplet kotlíkovú zostavu.
Orgán dozoru:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
Prievozská 32, P.O. Box 5,820 07 Bratislava 27
Odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
Tel. č.: 02/ 58272 172-3
Fax č.: 02/ 58272 170
ARS - Alternatívne riešenie sporov
Prípadné spory medzi Vladimír Minařík a Kupujúcim je možné riešiť taktiež mimosúdnou cestou. V takomto prípade kupujúci - spotrebiteľ môže kontaktovať subjekt mimosúdneho riešenia sporov, ktorým je napríklad Slovenská obchodná inšpekcia.
Predávajúci odporúča Kupujúcemu najskôr využiť kontakt na Vladimír Minařík pre vyriešenie vzniknutej situácie skôr ako bude pristúpené k mimosúdnemu riešeniu sporu.
Alternatívne riešenie sporov
-
V prípade, že Kupujúci - spotrebiteľ nebol spokojný s vybavením reklamácie Predávajúcim alebo keď sa Kupujúci – spotrebiteľ obrátil na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu a nebol spokojný so spôsobom, ktorým Predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Predávajúci porušil jeho práva, má Kupujúci – spotrebiteľ právo obrátiť sa na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu.
-
Ak Predávajúci na takúto žiadosť odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, má Kupujúci – spotrebiteľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov.
-
Subjektom alternatívneho riešenia sporov je Slovenská obchodná inšpekcia, Prievozská 32, P.O. Box 5, 820 07 Bratislava 27, resp. iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.mhsr.sk).
-
Kupujúci – spotrebiteľ je oprávnený si vybrať subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov na ktorý sa obráti.
-
Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
-
Formou ARS môžu byť riešené iba spory vyplývajúce zo zmluvy medzi predávajúcim a spotrebiteľom a spory s touto zmluvou súvisiace, s výnimkou sporov podľa ust. § 1 ods. 4 zákona č. 391/2015 Z.z. a sporov, ktorých hodnota neprevyšuje 20 EUR. Návrh na začatie ARS sa podáva k subjektu ARS podľa ust. § 3 citovaného zákona, a to za pomoci k tomu určenej platformy alebo formulára, ktorého vzor tvorí prílohu č. 1 citovaného zákona.
-
Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie ARS, maximálne však do výšky 5 EUR s DPH. Ak sú na ARS príslušné viaceré subjekty, právo voľby, ktorému z nich podá návrh, má spotrebiteľ. Okrem ARS má spotrebiteľ právo obrátiť sa na vecne a miestne príslušný všeobecný alebo rozhodcovský súd.
Ochrana osobných údajov
Správca osobných údajov
Správcom osobných údajov je firma: Tomáš Minařík, so sídlom Koceľova 32, 82108 Bratislava. IČO: 43 976 948, nezapísaná v OR.
Aké osobné údaje spracovávame
Spracovávame osobné údaje, ktoré nám poskytnete sami, potrebné na uzatvorenie kúpnej zmluvy (povinné údaje) a nepovinné údaje, doplnkové, ktoré nám poskytnete sami.
Medzi povinné osobné údaje, ktoré nám poskytujete na uzatvorenie kúpnej zmluvy a doručenie tovaru patria
-
Meno a Priezvisko
-
Adresa doručenia
-
Telefónny kontakt
-
Emailová adresa
-
Fakturačná adresa
-
Fakturačné údaje
Tieto údaje sú potrebné, aby sme vám mohli zaslať vašu objednávku, prípadne vás kontaktovať ohľadom kúpnej zmluvy. (plnenie kúpnej zmluvy)
Takéto spracovanie osobných údajov umožňuje čl. 6 ods. 1 písm. b) Nariadenie - spracovanie je nevyhnutné pre výkon zmluvy.
Predávajúci spracováva tieto údaje rovnako za účelom evidencie zmluvy a prípadného budúceho uplatnenia a obrany práv a povinností zmluvných strán. Uchovanie a spracovanie osobných údajov je za vyššie uvedeným účelom po dobu 10 rokov od realizácie poslednej časti plnenia podľa zmluvy, ak nepožaduje iný právny predpis uchovanie zmluvnej dokumentácie po dobu dlhšiu. Takéto spracovanie je možné na základe čl. 6 ods. 1 písm. c) a f) Nariadenie - spracovanie je nevyhnutné pre splnenie právnej povinnosti a pre účely oprávnených záujmov správcu
. Osobné údaje pre e-mailové marketingové účely v rozsahu meno a priezvisko, e-mailová adresa sú poskytnuté na dobu piatich rokov. Tieto osobné údaje nie sú poskytované tretím stranám.
V súčasnej dobe nepoužívame vaše osobné údaje na marketingový účel.
Vaše osobné údaje nie sú poskytované mimo EÚ.
Údaje, ktoré sú spracovávané automaticky
Pri návšteve našich internetových stránok môžeme zhromažďovať niektoré údaje ako sú IP adresa, operačný systém, informáciu o vašom internetovom prehliadači, dátum a čas návštevy, vyhľadávané a prezerané odkazy na našich stránkach.
Tieto informácie sú anonymné a preto ich nevieme priradiť ku priamemu zákazníkovi.
Takéto údaje nijakým spôsobom nevyužívame.
Ďalej využívame Cookies
Cookies, ktoré sa zberajú za účelom merania návštevnosti webu a vytvárania štatistík týkajúcich sa návštevnosti a správania návštevníkov na webe, sú posudzované v podobe hromadného celku a v anonymnej podobe, ktorá neumožňuje identifikáciu jednotlivca.
-
-
tieto sú ďalej spracovávané spoločnosťou
Poskytovateľom služby Google Analytics, prevádzkovanej spoločnosťou Google Inc., sídlom 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA
Smartsupp.com, s.r.o., Milady Horákové 13, 602 00 Brno
-
Odovzdávanie osobných údajov tretím subjektom
-
Doručenie tovaru – Bez vyššie uvedených osobných údajov, by sme vám tovar nedokázali doručiť. Preto tieto údaje poskytujeme nášmu dopravcovi, ktorým je:
Slovenská pošta a.s. So sidlom, Partizánska cesta 9, 975 99 Banská bystrica IČO: 36631124
-
Bohemiasoft s.r.o. (prevádzkovateľ ehsopového systému WEBAREAL),
-
Platba prevodom – Pri vašej platbe prevodom, neuchovávame žiadne informácie o vašej platobnej karte.
ZÁKONNÝ DÔVOD SPRACOVANIA OSOBNÝCH ÚDAJOV
-
-
Zákonným dôvodom spracovanie Vašich osobných údajov je Váš súhlas dávaný týmto správcovi v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) (ďalej len "nariadenie").
-
Vaše práva podľa nariadenia
-
Úprava a doplnenie údajov – Máte právo požiadať nás o úpravu, alebo doplnenie údajov
-
Prístup k údajom – Máte právo požiadať nás, aby sme vám zaslali prehľad údajov ktorými disponujeme, ako s vašimi údajmi narábame a komu vaše údaje poskytujeme.
-
VÝMAZ – Máte právo požiadať nás o vymazanie vašich osobných údajov. (vymazanie sa však nedotkne údajov na dokumentoch, ktoré musíme podľa zákona uchovávať (napr. faktúry či dobropisy) . V prípade vzniku právneho nároku z rôznych dôvodov, ako je napríklad neuhradená faktúra a podobne, môže byť vaša žiadosť na výmaz zamietnutá.
-
Vznesenie námietky – Máte právo vzniesť námietku na spracovanie osobných údajov, ak máte konkrétny dôvod
-
Svoj súhlas môže kupujúci kedykoľvek odvolať zaslaním Odvolania so spracúvaním osobných údajov, pričom tieto okamžite mažeme. Odhlásenie je možné aj prostredníctvom odškrtnutia políčka v užívateľskom účte používateľa (ak kupujúci požiadal o vytvorenie užívateľského účtu). Z našej strany Vami poskytnuté osobné údaje už nebudeme používať na účely e-mailového marketingu.
Bezpečie vašich údajov
Vaše údaje sú v bezpečí. Neposkytujeme vaše údaje iným stranám ako sú uvedené vyššie, ani ich žiadnym iným spôsobom nepoužívame a nezneužívame. Údaje po vymazaní z nášho elektronického systému sú naďalej uchovávané v papierovej forme (faktúra, dobropis, reklamačný list a podobne) na účtovné a daňové účely po dobu uvedenú v zákone.
Takéto údaje (v papierovej forme) sú bezpečne uložené v uzamýkateľných priestoroch, bez prístupu iných osôb.